Ez az oldal az archivumba került. Továbbiakban nem fog frissülni. Az új oldalt elérik a https://muosz.hu címen.
Televízió | Rádió | Sajtó | Új média | muosz.hu || 2017. november 22.


hirdetés
hirdetés

PARTNEREINK
Médiajogfigyelő

Metazin
Somogyi Zoltán is szerepet vállal az Origóért vívott versenyben
2015. augusztus 19. szerda, 16:45
Ellenzékiként és kormánypártiként számon tartott cégcsoportok egyaránt feltűntek az Origo Média Zrt.-ért zajló küzdelemről szóló sajtóhírekben. A vevőjelöltek egyike az Európai Rabbik Központjához kötődő Brit Media Kft.
A múlt héten még Soros Györggyel hírbe hozott Brit Media Kft. az Európai Rabbik Központjának médiavállalkozása. A magyar leánycég elnöke az MDF egykori kampányfőnöke, Somogyi Zoltán lehet a jövőben. Somogyi a hvg.hu kérdésére elismerte, hogy tárgyalásban állnak a céggel, annak vallásos attitűdjéről azonban nem kívánt nyilatkozni. A hvg.hu a Heti Válasz nyomán emlékeztet: a magyar médiapiac új szereplőjeként, egyfajta „sötét lóként” a Brit Media Kft. már maga alá gyűjtötte a Klubrádiót és a közeljövőben megszerzi a 168 Óra kiadóját is.

Az Origo lehetséges vevőjelöltjeként a Brit Media Befektetési Kft. mellett az elmúlt hetekben a sajtóhírekben feltűnt több szerepelő is: például a Terror Háza főigazgatója, Schmidt Mária márciusban alapított cége, a Médiaháló Kft., a Hirkereso.hu, az RTL Klub, a CEMP vagy éppen a VS.hu.

A Heti Válasz e heti számában arról ír, hogy Szemerey Tamás – Matolcsy György jegybankelnök unokatestvére – érdekelt a VS.hu kiadója, a New Wave Production Kft. sikerében – az általa tulajdonolt Növekedési Hitelbank 500 millió forint kölcsönt nyújtott a médiavállalkozásnak a közelmúltban. A legmagasabb, 5,5 milliárd forint körüli összeget is ez a vállalkozás ajánlotta, a hetilap vélekedése szerint a kormány is őket látná legszívesebben az Origo új tulajdonosaként.
eMasa
vélemények  hozzászólok
Magyar Újságírók Országos Szövetsége © 2005 | impresszum | médiaajánlat | tipp a szerkesztőnek