Ez az oldal az archivumba került. Továbbiakban nem fog frissülni. Az új oldalt elérik a https://muosz.hu címen.
Televízió | Rádió | Sajtó | Új média | muosz.hu || 2021. október 20.


hirdetés
hirdetés

PARTNEREINK
Médiajogfigyelő

Metazin
Megjelent a Kommunikációs Hivatal 25 milliárdos tendere
2015. április 29. szerda, 11:25
A Nemzeti Kommunikációs Hivatal 25 milliárd forintos keretösszegű nyílt közbeszerzést írt ki, kommunikációs feladatokhoz kapcsolódó szolgáltatások ellátására – a felhívás a hétfői Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
Egy múlt évi kormányrendelet sorolja fel azt, hogy mely szervezeteknek kell központosított közbeszerzéssel – a Nemzeti Kommunikációs Hivatalon keresztül - megrendelniük a kommunikációs feladataikhoz kapcsolódó szolgáltatásokat.

A most megjelent tender a rendelet hatálya alá tartozó érintett szervezetek igényei szerint, de legfeljebb 25 milliárd forintban határozza meg a keretet, amely egy évig érvényes. A szükséges fedezet a rendelet alá tartozó szervezetek költségvetéseiben áll rendelkezésre.

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal nyolc témakört határozott meg: kutatási feladatokat, stratégiai tervezést és tanácsadást, grafikai tervezést, integrált reklámügynökségi szolgáltatásokat, pr-ügynökségi szolgáltatásokat, online kommunikációs és közösségi média szolgáltatásokat, gyártást (film, video, fotó, nyomtatás stb.), végül pedig médiatervezést és vásárlást.

Ajánlatot – egyéb megkötések mellett – az tehet, aki az eljárást megindító felhívás megjelenését megelőző 3 évből rendelkezik legalább két, egyenként legalább nettó 2 millió forint ellenértékű kvalitatív és/vagy kvantitatív közvéleménykutatási referenciával; továbbá legalább két kommunikációs stratégia tervezésére vonatkozó referenciával, amely – egyenként – legalább nettó 5 millió forint értékű volt.

Az ajánlattételi határidő június 8. Az összességében legelőnyösebb ajánlat lesz a nyertes, de az értékelési kritériumok között túlsúlyos a mintafeladat kidolgozottsága.

Nobilis Márton, a hivatal elnöke a Portfoliónak április 22-én adott interjúban a közbeszerzési keretmegállapodással kapcsolatban célként azt fogalmazta meg, hogy a reklámköltéseket és a kommunikációs beszerzéseket olcsóbbá tegye az állam, hatékonyabban használják fel a költségvetési forrásokat, és hogy folyamatosan felügyeljék „az eddig sokak által csak találgatott méretű költéseket”.

A keretmegállapodásnak három nyertese lesz – ismertette az interjúban –, három ügynökség, amelyek a 25 milliárdos keretből történő minden egyes lehívás alkalmával újra és újra versenyezni fognak, és „mindig a legolcsóbb fog nyerni”.
Forrás: MTI
vélemények  hozzászólok
Magyar Újságírók Országos Szövetsége © 2005 | impresszum | médiaajánlat | tipp a szerkesztőnek